Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Gry i zabawki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Końskie - Multimedialny
(1)
Autor
Michałowska Elżbieta (nauczyciel)
(1)
Sieczko Dorota
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Oligoterapeuci
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Rewalidatorzy
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Terapeuci
(1)
Wychowawcy placówek opiekuńczych
(1)
Temat
Relacje międzyludzkie
(1)
Samopoznanie
(1)
Uczucia
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: do 5.
Pudełko zawiera: 6 plansz, 5 pionków, 1 kostka, 1 woreczek, 1 instrukcję.
Planszową grę terapeutyczną kierujemy do wszystkich grup wiekowych. To gra przeznaczona do rozgrywki w każdym miejscu i czasie. Gra może stać się nieodzownym narzędziem pracy dla terapeutów, psychologów, pedagogów, trenerów, coachów, jak również wszystkich tych, którzy na co dzień mają do czynienia z osobami doświadczającymi trudności w wyrażaniu emocji. Sprawdzi się w gabinetach i poradniach: psychologiczno-pedagogicznych, terapeutycznych, pedagogów szkolnych. Powinna znaleźć się we wszystkich tych miejscach, gdzie trafiają dzieci z problemami wychowawczymi lub mające za sobą trudne przeżycia czy doświadczenia. Zaproszenie ich do gry i w jej trakcie rozmowa o tym, co dla nich trudne i bolesne, może pomóc nawiązać z nimi dobry kontakt lub uzyskać od nich ważne informacje. Takie miejsca to na przykład tzw. przyjazne pokoje przesłuchań, izby dziecka czy wszelkie centra pomocy dzieciom i rodzinom. Niewątpliwym atutem gry jest możliwość wykorzystania jej walorów zarówno podczas sesji terapeutycznych, jak i szkoleń czy rozgrywek rodzinnych. Przy wykonywaniu kolejnych zadań gracze w formie zabawy będą trenować swoje umiejętności związane z określaniem i wyrażaniem własnych emocji, jak również będą doskonalić umiejętność komunikacji. Głównym celem terapeutycznym gry jest omówienie czterech podstawowych emocji: radości, złości, smutku, lęku oraz doskonalenie umiejętności ich nazywania i konstruktywnego wyrażania. Dodatkowo gracze sięgający po grę Emocje – nazywam, rozumiem, wyrażam będą mogli kształtować takie zdolności jak: współpraca, tolerancja i akceptacja innych. Gra pomoże im w nawiązywaniu pozytywnych relacji, budowaniu poczucia własnej wartości, aktywnym słuchaniu. Pomoże ćwiczyć umiejętności z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej, jak również pokaże, w jaki sposób czerpać przyjemność i satysfakcję ze wspólnej zabawy oraz możliwości przebywania w grupie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Końskie - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej